Thursday, July 26, 2012

Sorry Sorry Sorry Sorry..

These kids made me crazy. Tiga minggu berturut-turut ada je masalah yang muncul. Minggu ketiga terus aku merajuk, menjerit TAK PAYAH DATANG KELAS!! dan terus berlalu pergi. Kesabaran aku dah habis. 

Panggilan telefon, SMS memohon kemaafan, semua aku bolayan. Lantak korang lah. You hurt me so much so why bothered. Seminggu aku mendiamkan diri.

Hari ni, aku menggagahkan diri menemui mereka. Bukan lagi sebaldi, rasanya satu tangki air aku hamburkan rasa kekecewaan aku terhadap mereka. Sedap kena marah. Masing-masing diam seribu bahasa. 

Dah tu, sekeping kad sebesar poster kuterima. Sorry Sorry Sorry katanya. Nak mintak maaf lah tu. Hati aku lembut sedikit. Tak sampai hati nak kata sorry naik lori lah.


Lembut tapi bukan fully lembut hati aku ni. Masih lagi ada kemarahan bersisa. Kalau korang buat tarian Sorry Sorry depan aku mungkin aku akan terus tersenyum ceria................

0 comments :