Tuesday, July 31, 2012

Duit Raya

Semua orang dah sibuk-sibuk tukar duit raya. Tahun ni dapat duit kertas versi baru. Cantik tu cantik lah jugak. Tapi macam duit Monopoly je aku tengok. Macam main-main je duit tu. Huhuhu..

Syok tu syok lah jugak kan dapat duit baru. Tapi aku ada masalah lain lah pulak. Baki duit raya tahun-tahun dulu masih banyak. Bila kira-kira ada lah jugak dekat RM200. Bengap pulak aku tak tukar je duit-duit ni ke duit baru. Sengal sangat. Ni kalau aku bagi duit ni kat budak-budak datang beraya mau kena komplen sebab bukan duit baru. Budak-budak, apa diorang tau.

Apa nak buat?

Hurmmm.. Nampak gaya, kena lah bawak ke sana sini bila shopping. Habiskan duit ni secepat mungkin. Takut tiba-tiba kena announce duit lama ni tak boleh pakai lagi dah, mau menggagau aku masa tu nanti. T__T

0 comments :