Wednesday, July 8, 2009

7kg

Empat beg aku bawa balik ke KK. Satu masuk perut kapal terbang, tiga lagi aku kepit bawa naik atas. Nak pengsan rasa. Yang masuk perut tu je dah 14kg, separuh beratnya adalah..


Koleksi aku bulan ini..

Hehehe.. Sakan betul aku ni kan? Nak beli kat KK mahal-mahal sokmo. Dah lah ikut harga Sabah & Sarawak, tak ada diskaun pulak tu. Borong kat Jalan TAR lagi best. Dah la harga Semenanjung, diskaun 20% lagi. Mana tak aku gila borong banyak-banyak? Ini baru first round. Masih banyak lagi yang aku nak, belum terbeli. Nak beli boleh aja, cuma nak bawaknya tu yang payah.

Tengah belek-belek tiket air asia ni. Kalau murah boleh pergi balik hari just untuk borong novel. Kekekeke.. Memang gila aku ni.

16 comments :

EyEdA said...

waahhh..!!
byknye novel..
koleksi cd ade x??
(ape sbnrny..)

CikSengal said...

cd dah lama tak kumpul.. donlot jek.. :p

martt.hong said...

wow...miss really a novel queen!

CikSengal said...

yep.. dunno yet when to read them all.. hahaha..

~ Hariza ~ said...

sedozen tu.. :D
klu tak diingatkan psl keje2 yang ada..maunya 12 hari 12 mlm dah boleh khatam buku ni..

sitinurulhawa said...

3 beg, satu tgn kanan, 1 tgn kiri, 1 gi angkut kat leher ke? hehe

Nenny Ruthfalydia Rosli said...

seronoknyeeeeeee...

selamat membaca!

CikSengal said...

hariza,
masih elok lagi sampul plastiknye tak bukak2.. hehehe.. ntah bila laa nak melayan baca semuanya..

k nenny,
seronokkkkk tengok.. yang tak seronoknya duit abis.. :p

sitinurulhawa said...

yatt.. citelah buku ayat2 gonjol ko tu. tak de pon dlm gambor tu

CikSengal said...

tu nanti buat entry baru... baca pun tak abis lagi.. jap lagi nak JJM.. kekeke..

Anonymous said...

mak aiihhhhh...dahsyat tul ko nih.. huhuh.. agak kalau ko dok kat kl nih taukeh kedai tuh sure kenal ko.. hehehe.. bagus..bagus..

CikSengal said...

konpem.. tauke kedai2 kat pasar pilipin pun kenal aku tau.. kekeke..

mesejabdul said...

Nampaknya nasib kita adalah sama yang berada di Kepulauan Borneo. Saya turut bertindak sama apabila sudah berkunjung ke Semenanjung. Pasti satu beg khas untuk buku sahaja. Hehe.

ernie said...

tu dia si mesejabdul.. hehehe. ayat BAHASA MELAYU sungguh..

CikSengal said...

mesejabdul,
terpikir gak, kalau harga berbeza macam ni, macamana nak galakkan orang baca buku..

ernie,
kita kena memartabatkan bahasa kita.. :p

CikSengal said...

k awa,
3 beg tu satu beg tarik, satu beg laptop, satu beg kertas isi kerepek macam-macam kerepek.. beg laptop tu harus laa ditompok atas beg tarik.. :p