Thursday, November 20, 2008

Di Kala Bosan Mengadap Kerja



Tag dari k awa. Nasib baik masih awal pagi. Tudung masih cun, mekap masih ada. Hehe.. Tapi, tengah takde mood lah pulak. Muka pun tengah sembab. Tunjuk versi magibon je la.

The PURE Picture ~
The rules:

1) Take a recent picture of yourself or take a picture of yourself right now.

2) Don't change your clothes, don't fix your hair...just take a picture.

3) Post that picture with NO editing.

4) Post these instruction with your picture.

5) Tag 10 people to do this
Siapa2lah yang nak buat.. Rasanya, semua orang yang aku kenal dah kena tag dah..



-----------------------------------------------------
Cerita-cerita lain:-

1) The security door is not fixed yet. Dah tak larat dah nak menyumpah-nyumpah. Redha je lah. Excercise pagi-pagi. Ok jugak la kan.

2) The poster didn't help at all! Masih juga yang terjah masuk dengan tak mandinya.

DAMN! YOU WANT ME TO DIE IN HERE?

Orang mati sebab eksiden, sebab sakit, sebab kena bunuh, sebab dah tua. Tapi ni, aku boleh mati sebab bau busuk orang tak mandi. Gila..

2 comments :

zikrulmaut said...

aik masih ada yg tak makan saman?nak kena nih..lain kali letak "p/s" kat bawah poster tuh. letrak nama student berkenaan. baru dia paham.ahahahah...tak pun, hadiahkan dia gayung n baldi+johnson baby milkbath..dia takda kut..aahahaha..

CikSengal said...

banyak laa pulak modal saya nak keluarkan.. saya rasa nak gantung air freshener je. suruh spray kat badan sebelum masuk. hehe.. tapi nanti bau mesti berlaga. fuh mesti dahsyat baunye nanti.. hahahahaha..