Tuesday, November 4, 2008

Drama Terbaik 2008

Bakal memenangi banyak anugerah tahun ni dan tahun depan. Hehe..



Pelakon wanita popular, Abby Abadi nekad ‘bertentang mata’ dengan suaminya, Norman Hakim di lokasi penggambaran drama bersiri, Gerak Khas di Wangsa Maju, Kuala Lumpur tengah hari semalam untuk menyelesaikan kemelut rumah tangga mereka. - Utusan Malaysia

Dah lama aku baca kisah mereka ni. Kat mana lagi kalau bukan kat CARI. Tapi gitu-gitu je lah. Suka baca respons forumer-forumer lain yang macam-macam tu.

To Abby, semoga tabah menghadapi hari-hari mendatang.
To Norman, DAMN YOUUUU!!

Hihi.. Emo plak aku pagi-pagi ni..

10 comments :

ernie said...

tak tau di untung sungguh si norman ni.. bini punya la lawa.. anak comel2.. gatal laie...eeeeeeeee.. geram.. aku pun terikut emo

sitinurulhawa said...

sampai hati norman lama tak balik umah, kan bini dia baru bersalin. sapa yang jaga abby? kesian abby, nak jaga baby, nak jaga anak2 lain gi. laki cenggini mmg patut diceraikan! haha emo tak masal

CikSengal said...

ernie,
Yep.. Abby lagi lawa dari si momok tu. Hei. Dah gersang sangat ke En Norman oi? Hahaha.. Emo lagi.

CikSengal said...

k awa,
Ye la kan. Siapa yang jaga Abby masa dalam pantang tu. Kesian betul lah. Ada laki tempat bergantung harap pun, jenis tak boleh pakai. Boleh Norman kata, buat apa balik rumah kalau nak bergaduh je. SHILAKAKKKK..

yantie said...

sian kan...dah la baru lepas pantang, laki ajak berbincang tak bagi kerjasama...susah le mcm tu..

tp kebanyakkan lelaki (suami) merasakan isteri anggap dia aja yang betul..so bincang mcm mana pon tak telus sbb dlm hati dia hanya nak bagi puas hati isteri bukan nak bincang btol2...eh korg paham tak ni?..hehee

amnikhassim said...

aku konfem ko mesti lepak bod gossip ari2 ek yatt?? hiks...

CikSengal said...

k yantie,
dah baca banyak kali baru paham. hehe..

CikSengal said...

amni,
HARUS!! hikhik.. citer abby vs norman ni je lah. Gosip2 murahan lain tak baca.. hehe..

ernie said...

yat ko ada tgk MELODI.. perh.. sana baru aksi dirakam.. mmg rasa mcm nak sepak je si norman. dia berbunyi mcm dia ndak bersalah.. kesian betul tgk abby.. malah norman kata.. kesian mak bapak meymey.. terus abby ckp.. saya takde mak bapak?.. kekekek... padan muka norman.. lari norman oh... then smlm tgk LG star search tu. si hattan siap tersalah sebut nama peserta... dia pangil meymey.. kekekke.. nama peserta tu mimi.. kekekkeke..

CikSengal said...

dah lama tak tengok melodi.. :p