Friday, September 19, 2008

Hujan..

Sejak dua menjak ni hujan je. Langit gelap. Mendung. Mood aku pun ikut mendung sekali.


Pulau Gaya yang besar gedabak tu pun tak boleh dilihat dengan mata kasar. Hehe..


Kepayan area..

Petangnya pula time balik kerja. Dari 10 minit perjalanan boleh sampai 40 minit kalau jem macam ni.




Banjir rupanya. Huhuhu..

Bila mood mendung, nak kerja pun rasa liat. Alah.. dari awal hari tu memang takde mood pun! Ditambah-tambah nak cuti raya ni. Kepala dah melayang-layang kat JB yang terchenta nun. Nantikan kepulanganku! Hikhik..

2 comments :

mohdnajwan said...

wahh, hujan-hujan macam ni.. best tido ni!!

CikSengal said...

nak bangun pun liat..