Thursday, April 12, 2012

OMG.. Ronan Keating in Kota Kinabalu!!

OMG. Terkejut beruk mak yeh aku ni. Ronan Keating is coming to KK! Nangis lah. Nangis lah...

Kisahnya, semalam aku dan Cik Dila pergi meroyan tengok wayang. Sekali Cik Dila nampak banner besar ni dekat Jesselton Point, ada gambar pakcik Ronan Keating ni. Kat banner tu tulis perkataan Giant. Disebabkan aku drive ala-ala F1, Cik Dila tak dapat nak baca info kat banner tu. Aku lagi lah. Tak tau apa. Cik Dila kata apa yang giant? Red Giants kah? Pasukan bola mana tu? Hahahahaha..

cr: kkmoi.com

So, balik rumah aku godek-godek. It's Save the Giants lah! Wow.. Ada Marine Awareness Month and the guest is Ronan Keating. Weeehuuuuuu~!! Berangan betul nak skodeng Ronan. Nak dengar showcase dia. Tapi bila risik-risik dapat tau rate bilik paling murah kat Bunga Raya Resort tu RM1.2K satu malam, terus terkedu jadi ikan sardin aku ni. Siapa mampu?? Giloss lah.

Oklah. Then other info yang ada kat situ is Marine Day Beach Party. Ronan will be there. Excited lah nak join ni. Sekali.. Ehhh.. Hari ahad ada kelas!! Waaaaaaa... Nangis.

Tak apa lah. Tak ada rezeki. Mari lah skodeng dia di airport. Ada siapa-siapa tau bila dia sampai? Silalah bagitau aku. Kempunan ni tak dapat nak join event dia. Huhuhuhu..

0 comments :