Sunday, April 1, 2012

Hotel Wira, Kuala Lumpur

Sempena Karnival Pengajian Tinggi 2012, aku stay kat Hotel Wira ni. Tak pernah seumur hidup aku dengar tentang kewujudan hotel ni. Baru je tau. Itu pun sebab Quality Hotel dah penuh. Kalau tak, sampai ke sudah pun aku tak tau.

Kat mana lah letaknya Hotel Wira ni? Kat sini:-


Memang jalan kaki je lah ulang-alik ke PWTC untuk dua hari. Stesen LRT pun dekat. Langkah pun panjang. Hehehe..

The hotel is ok lah untuk sekadar rehat-rehat, mandi dan tidur. Untuk orang yang ada kerja macam aku ni boleh lah. Tak nak banyak komplen. Janji ada tempat tidur. Ini pun dah cukup selesa bagi aku yang selalu homeless. :P

The bed..

The desk, TV.. no asteruk..

The jamban..

The door and cupboard..

Rate satu malam? Entah aku tak tau. Tapi mesti kurang dari RM180. Sebab aku layak duduk hotel harga RM180 ke bawah je. Diharap elaun hotel akan dinaikkan. Teringin la jugak kan nak duduk Seri Pacific pulak. Huhuhuhuhu..

For more info visit http://www.wirahotel.com.my/

0 comments :