Saturday, April 21, 2012

Karnival Produk Johor 2012

Now now.. Ada Karnival Produk Johor kat 1Borneo. Kemain ye. Aku yang kengkonon free tak ada kerja pun pergilah menyinggah tengok. Adalah beberapa booth yang menjual produk-produk ni. Tapi kebanyakannya aku tak kenal kecuali produk Faiza. Yang paling tak tahan, ada booth Linguaphone. Produk Johor kah itu? Hurmm.. 

Yang menjadi tarikan orang ramai ialah persembahan kebudayaan Johor yang di adakan kat atas stage kecik yang disediakan. Semangat betul. Aku pun ikut semangat jugak. Dah lama tak tengok orang menari Zapin.

Zapin..

Live music.. Siap penyanyi lagi..

Siap ada Joget Lambak lagi. Aku awal-awal dah cabut dulu. Kalau tak kena timing, maunye aku dah terkinja-kinja kat atas pentas tu. Hahahaha..

Overall, baguslah diorang buat tour macam ni untuk promo barang-barang keluaran Negeri Johor. Cumanya tak ramai yang participate. Booth Otak-otak Kempas mana? Kalau kau datang sini, boleh kita deal bisnes. Hehehehe.. 

0 comments :