Monday, April 13, 2009

La La La La...

First day at work after long holiday. Hari ni dan sepanjang minggu aku akan cuba mengelakkan diri aku dari mengalami tekanan jiwa, mental dan fizikal tatkala FYP presentation dilangsungkan. Diharap aku tabah menempuh semuanya. Amin..

Well, Bangkok. What can I say? Dah diisytiharkan darurat dah pun. Nasib baik kami balik sebelum semuanya bermula. Actually, hari kami balik pun mereka dah mula meroyan. Saat kami menikmati sarapan pagi, mereka berkonvoi kereta, lori, motor, beramai-ramai mengelilingi kota Bangkok. K Awa sempat juga mengsnap beberapa keping gambar. Kamera aku je yang buat pe'el pagi-pagi tu. Kalau tak, dah ada dah beberapa keping dalam koleksi.

Sempat juga ye aku merepek kat sini pagi ni. Dah lah Yatt. Gerakkanlah diri kau yang besor tu ke Lab. Dah nak start dah presentation tu. Till next time lah ye, peeps. Adios!

0 comments :