Wednesday, April 29, 2009

Kahwin!

Tarikh: 25hb April 2009
Lokasi: Putatan, Sabah
Acara: Majlis Perkahwinan Neni Zuyyana Ulfah Hamzah & Mohd Redzuan Ahmad

Siapakah itu? Neni tu housemate aku lah. Meh aku kongsi gambar-gambar yang senonoh. Gambar-gambar lain ala-ala KOQ~! sikit. Hahaha..


Lai! Lai! Anak2 dara terhangat di pasaran! Ehh, mak dara pun ada jugek terselit.. hehehe..




Neni & Wan


Bakal ibu mithali. Hehehe..


Rombongan SKTM..

Kahwin dah si Neni ni. Aku jugak yang belum lagi. Huhuhu.. Takpe, kalau dah kahwin susah pulak aku nak pergi backpacking. Miahahaha..

6 comments :

melovesfood said...

Yat, aku ingat ko letak title kahwin, aku ingat ko yg kawin..heheh..bile lagi dei? Tak bising ke pmdaut?

CikSengal said...

pmdaut tak bising.. bini dia jek.. sampai berbuih dah mulut.. hihihiii..

murni said...

ala k.yatt,muda lg,wat ape nk kesah..tp standad la tu emak bising..ehehe..jwb je,jodoh lum smpi=)

CikSengal said...

biasalah tu murni.. risau tak sudah..

Ustaz Annusyrah Skudai / UTM JOHOR said...

eh eh tekejut. wat tak jemput ustaz jd saksi...walimah...? Rupanya org lain....

CikSengal said...

hehe.. kalau saya kawen wajib jemput ustaz.. :)