Saturday, April 11, 2009

KOQQ!!

Aku diperkenalkan dengan budak-budak ni oleh Yati. Melekek-lekek aku gelak. Tak jadi aku nak buat kerja lain. Macam siot je masing-masing melakonkan semula scene audition OIAM Dr Izu - penyanyi utama group nasyid Saujana.

Audition OIAM

credit to rindokblog @ youtube

Lakonan semula KOQQ..



credit to anastahir @ youtube

Terasa macam kenal budak-budak ni? Ye. Yang muka macam Faizal Tahir tu memang adik Faizal Tahir, Anas. The other one? Si Akbar tu lah. Seriously, memang hillarious budak-budak ni. Siapa sangka dulunya masing-masing skema gila menyanyi nasyid.

Semoga Dr Izu kembali seperti dulu. Amin...

5 comments :

Yati said...

wakakkaka..tiap2 hari aku layan video ni. best gile...tgk banyak kali pun masih bantai gelak lagi. Aku dah start jadi peminat Anas. Abang dia aku tak minat langsung. Wakkak...

Misako said...

yatt.. akak dah terjangkit penyakit KOQQ tu.. tapi amenda tu yer?

CikSengal said...

Yati,
aku sapa mengong melayang klik neh.. mung la ni.. wak aku sewel..

ngada sungguh aku tiru gaya anas skeeping ganung.. huahuahua..

Misako,
KOQQ? hahaha.. cuba nengok balik odisen Dr Izu tu.. masa dia tarik part I KEEP ON FALLINNNNGGGG.. pastu hujung dia ada bunyi KOQQ gitu.. hahahaha..

Homestay Kuala Terengganu said...

KOQ!! "Kite nok nyanyi lagu mende? Wakakakak..habih doh?" Boleh tahang ah budok anah ni cakak ganu. Hehehe...Tapi dokleh lawang si kebar, pekak gille sleng..Pahang dok yatt?

CikSengal said...

pahang.. pahang.....
pahang selangor melaka johor negri sembilan.. kehkehkeh..