Saturday, October 8, 2011

Cerita Westlife

Minggu ni aku mabuk dengan Westlife. Meroyan pun ada, sebab selama 2 minggu aku menyimpan harapan untuk pergi ke Westlife Gravity Tour 2011 Live in KL. Tiket konsert tak lah mahal mana. Tapinya tiket flight tu. Membunuh betul! Berharap sangat lah dah last-last minute macam ni boleh dapat tiket murah. Tapi hampeh dot com lah. Sampai ke hari konsert, semakin mencanak-canak naik harganya. Hari tu masa tiket flight tengah murah tak nak beli. Nak jugak tunggu last minute. Hah. Padan muka aku kan? Huhuhuhu.. Hari tu tak beli sebab tak dapat nak cari geng pergi. Huwaaaaaaa... Nyesal. Nyesal..

Gravity Tour 2011

Shane ahh.. Nicky ahh.. Kian ahh.. Mark ahh.. Sadis lah tak dapat pergi. Sebelum aku terjebak dengan KPOP, Westlife ni lah yang menjadi pujaan hati. Aku ingat lagi. Tahun 1999. Aku baru je masuk UTM masa tu. Lagu-lagu diorang ni perghh.. Memang menjadi makanan telinga aku lah. Gigih beli album mereka. Tapi beberapa kerat album je lah. Masa tu baru meletup dengan MP3 segala. Jadinya lepas album ketiga aku agak bolayan lah nak beli. Download sajork. Peminat apa macam ni kan? Hahahaha.. Tak mampu ba. Student lagi kan masa tu.

Bila dah sewel dua tiga minggu ni, lagu Westlife sajalah yang menjadi pujaan. Terpaksa aku tendang sekejap SuJu ke tepi. Sabor ye. Dah habis gila Westlife nanti aku layan balik SuJu. Habis semua MP3 aku yang terperap dalam HDD aku korek. Non stop dengar Swear It Again, Flying Without Wings, World of Our Own, etc. etc. Youtube pun aku terjah. Tengok MV-MV mereka. Wahhh.. Sangat best. Memang mengimbau kenangan zaman-zaman dulu lah. Sedar tak sedar kenangan tu dah 12 tahun berlalu. Dah tua rupanya aku ni kan. Hahahaha..

Tapi yang lawaknya, masa aku bukak Official Youtube Westlife.....

Damn you SME~!!

MOTIPLAAARRR keluar This video contains content from SME. It is not available in your country? SME pulak tu. Well, mungkin SME ni ada maksud lain, tapi bagi kami kipas-susah-mati SuJu ni, dengar nama SME ke macam nightmare. Hahahaha.. Mula lah pikir yang bukan-bukan. Westlife dah tukar management company lah. Sekarang under SME lah. Budak-budak SuJu dengki Westlife lah. Saja nak pedajal SME lah. Wakakakaka.. Memang sewel merapu yang bukan-bukan. Tapi seriously? Why?

Aku tak tau lah kan. Mungkin account official ni kena hacked kot. Entah ye. Aku tak habis belajar bab security ni. Dulu-dulu time belajar, gatai sangat pi drop subjek tu. Hahaha.. Kalau access clips dari official page memang ada problem. Tapi kalau access dari luar, ok lah pulak. Hurmmm..

Apa pun, konsert Gravity Tour ni telah berlangsung malam tadi kat Stadium Putra. Ramai juga geng-geng ELF ku yang pergi. Tu pun semua jenis last minute jugak beli tiket. Seminggu dok ketepikan sekejap SuJu and layan Westlife je. Hehehe.. Cuma aku je lah yang tak pergi. Boohooooo.. They enjoyed themselves very much. Meroyan tak cukup tanah tengok Nicky. Ooohh.. Kalau lah aku ada kat sana juga. Mesti aku ikut meroyan sama.

Tak apalah kan. Mungkin ada jugak rezeki aku untuk pergi ke konsert Westlife satu hari nanti.. ^^

0 comments :