Sunday, February 1, 2009

Tengah Tak Ada Kerja..

Aku telah di tag oleh LydiaRosli. Cantik sungguh gambar aku yang ditepek di sana hasil carian pakcik google. You guys should see it. Seriously gorgeous! Bisa bikin jatuh chenta!

So, aku pun buat lah jugak tag ni. Sila lihat terma dan syarat di bawah ini..

Rules: The rules are simple. Use Google Image to search the answers to the questions below. Then you must choose a picture in the first page of the results, and post it as your answer. After that tag 6 people.


I AM...

YATT SENGAL!!
Tak sangka aku jumpa gambo ni kat google. Kehkehkeh..


I REALLY WANT TO GO TO…

SEOUL, KOREA
Siapa nak sponsor aku cepat angkat tangan!


MY FAV PLACE IS…

JOHOR BAHRU
No place like home..


MY FAV COLOR IS…

RED & BLACK..
And other colours too..


MY FAV FOOD IS…

SOTO JOHOR..
Yeah right, ni bukan gambar the real soto johor. Tapi belasah je lah..


MY FAV DRINK IS…

ICE LEMON TEA
Heaven!


I ATTENDED…

UNIVERSITI TEKNOLOGI MALAYSIA
My 2nd home sweet home..


MY FAV STORY IS…

PIRATES OF THE CARIBBEAN: THE CURSE OF BLACK PEARL.
Ye, sebab Johnny Depp berlakon. Sekian, terima kasih.


I WAS BORN AT...

KOTA TINGGI, JOHOR
Khabarnya dah tak berapa tinggi sangat sebab dilanda banjir hari tu.


MY HOBBY IS…

COLLECTING CDs, VCDs, DVDs AND NOVELS
Terpaksa dihentikan buat seketika kerana kekangan subsidi daripada kerajaan..


I LIVE IN…

TAMAN BUKIT SEPANGAR, KOTA KINABALU..
I have a magical wishing well in my kitchen. Wanna see?


I WISH FOR…

MARRIAGE
Nahhh.. This is my mom's wish for me. Hahaha..


I TAG...

SHARIN
The JB-Kuching Mom


ROSMAYATI MOHEMAD
Bukan Rosmayati Sidek ye..


KELLY @ KAK PORA.. :p
Pembuat kek lapis dan kuih muih yang berjaya..


EMMY DAHLIANA
Atau nama glamernya EMMY AWARDS..


AYUNIEZ
Adik kepada Ayumi Hamazaki..


MISAKO
Ahkak CT kita.. :-)

4 comments :

Misako said...

waduh.. lawa betul posing ahdek kat blog kwn tu..
tak sangka lak ahkak misako secumil itu..ngehnghe..

amnikhassim said...

bukan feveret drink ko stroberi kolada ke?

minum sampai muntah... heheheh

CikSengal said...

akak misako,
cun kan gambo tu? melentik habis posing.. kekeke.. akak misako kan memang comeyy pon.. :)

CikSengal said...

amni,
yikes! itu feberet cmoi.. Wa tak minat lah. 2 3 kali minum cukup. Muak rasanya. Boleh terasa2 lagi kemuakkannya sampai ke arini..