Tuesday, February 3, 2009

Aku Ada Karena Kau Ada

Sejak dua menjak ni suka betul aku ditag dan mentag. Kali ni datangnya dari ahkak Misako kita. Menarik juga tag ni. Jawapan yang aku dapat boleh tahan menggelikan saraf tunjang aku. Jom kita layan tag kali ni!

RULES:
1. Put your iTunes, Windows Media Player, etc. on shuffle.
2. For each question, press the next button to get your answer
3. You must write that song name down NO MATTER HOW silly it sounds.
4. Put any comments in brackets after the song name.
5. Put this on your journal/blog.



The results:

1. If someone says, “Is this okay?” … you say?
The Trouble With Love Is - Kelly Clarkson
(Aku tak paham ler..)

2. How would you describe yourself?
Alhamdulillah - Too Phat ft. Yasin & Ahli Fikir
(Tell me about yourself.. Ermm, Alhamdulillah!)

3. What do you like in a girl?
Awan Yang Terpilu - Ning Baizura
(Yang ada suasana pilu gitu? I assumed something like sifat sopan santun..)

4. How do you feel today?
Naluri Lelaki - Samsons
(What? Tak terasa nak jadi jantan pulak aku ni. Isk isk..)

5.What is your life’s purpose?
4 In The Morning - Gwen Stefani
(Pukul 4 pagi aku lena dibuai mimpi. So my life purpose is sleeping? Get real!)

6. What is your motto?
Silence - Vic Zhou
(Ye. Buat masa sekarang. Bak kata KRU 'Diam Adalah Pintar'. Kehkeh..)

7. What do your friends think of you?
Cobalah Untuk Setia - Kris Dayanti
(Apa aku tak setia ke selama ni?)

8. What do you think of your parents?
Rock With You! - BoA
(Mak n abah, you guys memang ROCK!)

9. What do you think about very often?
Aurora - Estranged
(Siapalah si Aurora yang kupikirkan ni?)

10. What is 2 + 2?
Insatiable - Darren Hayes
(Tak puas hati aku kenapa mesti 2 + 2. Kenapa tak 3 + 1?)

11. What do you think of your best friend?
Like Only A Woman Can - Brian McFadden
(Oh Yeah! Nice one..)

12. What do you think of the person you like?
Hot N Cold - Katy Perry
(Fuh.. Kenapa aku merasakan ia benar?)

13. What is your life story?
If I Were A Boy - Beyonce
(Adehh... Aku ni memang nak jadi jantan kot..)

14. What do you want to be when you grow up?
Sono Speed De (At That Speed) - The Brilliant Green
(Superwoman? Oh wait. Apa nama makhluk dalam Heroes yang laju gila tu? Nemesis? HUH?)

15. What do you think of when you see the person you like?
Mantera Beradu - Malique & M Nasir
(Maknanya setiap kali aku nampak dia aku terasa nak tidur? Or aku terasa nak bercerita pasal ular dan ikan koi yang berenang-renang sebelum jadi naga?)

16. What will you dance to at your wedding?
Mirai E - Kiroro
(Pesanan mak untuk anak perempuannya "Jadilah isteri yang solehah". Hehehe..)

17. What will they play at your funeral?
Unintended - Muse
(Apa jenis soalan ni.. O_o .. I'm not intended to be dead gitu? Gila ahh!)

18.What is your hobby/interest?
Atas Nama Cinta - Rossa
(Sekali sekala boleh laa.. :p)

19. What is your biggest fear?
Teman Terulung - Anuar Zain
(Wohooo.. Mungkin. Kadang-kadang ada jugak aku rasa jeles dan takut dengan kawan-kawan sendiri. Huhu..)

20. What is your biggest secret?
Stop And Stare - One Republic
(Kalau Ghasidah, sekali petik 10 yang datang. Aku cuma perlu berhenti dan tenung je. Haha..)

21. What do you think of your friends?
Thousand Miles - Vannessa Carlton
(Seribu batu in what way ye? Hurmm.. Banyak makna tu..)

22. What will you post this as?
Aku Ada Karena Kau Ada - Radja
(My tag is here becoz your tag is already there ahkak Misako! :p)


I want to tag pemilik blog berikut:-

The Seventh Circle III
...my little footsteps to life...
LydiaRosli... ceritaku duniaku...
Kembara kejayaan Awa
the art of drawing without an eraser
hidup kita
Living Life To The Fullest
http://alongzai.blogspot.com/
our story...our journey
The Voice Within
My Journey, My Life, My Story, My Thinking
.::SmiLe :) to The World ::.


Buat ekkk!!

6 comments :

Mimi said...

hehehe... i was just visiting my friend's blog and her latest entry is this exact same tag. i was secretly hoping that she would tag me, but sadly, she didn't tag anybody... slightly disappointed but wow... surprise! surprise!!! guess i'll be doing this tag after all... nnt saya buat malam ni yea... thanks for tagging me k...

Mimi said...

owh... it's me again... sorry but i couldn't help it. your comments for all the songs are so funny hehehehe

Misako said...

yatt.. cant stop laughing.. terror ehh jawapan mu..
mimi.. actually I was about to tag u also.. but I thought u r busy.. bah.. ndak pa.. yatt already tag u.. x payah lah ko buat dua kali..kekekek..

CikSengal said...

Mimi,
Kalau tak ditagged mesti rasa kempunan kan? Hahaha..

CikSengal said...

Misako,
Saya pun mereng bila tengok resultnya.. Merepek tapi best jugak.. Hahaha..

Nenny Ruthfalydia Rosli said...

akak masih blur lagi...
nanti akak try yer...
kena ambil masa nak faham...
jarang dengar lagu