Friday, November 9, 2007

Addicted Sudah..

Sape tengok Snow Queen? Masa aku pi KL jenguk mek yus aritu aku beli citer ni n a few others like Man of the Vineyard and Couple or Trouble. Mula2 dulu lepas beli memang semangat nak tengok tiga2 ni. Tapi takde masa plak. Last2 aku layan Snow Queen kat tv gak. Citer ni sedih gak kan. Tapi takde laa aku nak nangis. Menitis air mata pon tak. Blom ada cerita yang mampu buat aku nangis melainkan citer Sorry, I Love You. Tu memang tahap bapak gaban punye sedih. Bukan stakat meleleh air mata. Sampai sebak sakit dada tengok citer ni. Dahsyat betul. Sape yang blom tengok aku rekemen sangat2 pi laa tengok.

Skarang ni 8tv memang banyak amik citer yang latest. Walaupon kat korea dah tayang setahun lepas tapi boleh dikatakan still baru lagik. Belum menyempat apa2 aku dah nampak iklan Man of the Vineyard kat tv. Waduh.. Apa kes? Dua cerita yang aku blom sempat tengok cdnya dah ditayang kat tv. Tak bley jadik ni. Tak kan nak tengok semua kat tv? Tapi memang takde masa sungguh la nak tengok. Bz memanjang jek. CD semua aku wat pekasam. Paling latest, tengok tv ada promo citer baru gantikan Snow Queen. Tak payah nak teka2. Aku tak bley nak kata apa bila tengok promo iklan tu citer Couple or Trouble. Adeh.. Kat ntv7 citer Hwangjinyi tu pon kira agak baru gak. Tapi tak minat la aku citer2 purba ni. Kalau ada pon citer Dae Jang Geum jek. Tu pon sebab ada Pegawai Min yang hensem gilos tu. Drooool...

Jadual tv aku memang pack ngan citer korea je. Belom lagi cerita kat cenel 303 asteruk tu. Yang tu lagi latest ceritanya. Pening dah kepala aku ni bila tengok pelakon yang sama berlakon. Sampai storyline pon bercampur aduk. Kalau dah minat tu tak bley wat apa dah. Layan je laa..

0 comments :