Wednesday, November 21, 2007

Up One More Year

As i mentioned b4, today is my birthday. Nothing much is happening today except for siapkan keje2 yang bertimbun tu. Tengahari aku cabut skejap. Pi CP. Pi Astro Centre sebenarnye. Nak pindah rumah ni kena laa deal pasal cabut n pasang kuali asteruk tu. Dah settle tu aku pi singgah SR. Biasakla beli kek macam tahun lepas. Kali ni rambang mata aku. Tak tau nak pilih yang mana. Last2 amik Chocolate Indulgence. Pergh. Meleleh wa cakap lu. Aku beli sebijik. Mintak orang SR tu mark slices sekecik yang boleh. Hahaha.. Jimat sket camtu. Yang nak makan ramai. Dapat la 18 slices. Biasanya sebijik kek ni orang tu mark 12 slices. Ada extra 6. Boleh la kan. So the party buih?? Kat bilik aku laa. Mana lagi. Sama macam tahun lepas. Last year yang datang berbuih cuma pn ct, k rafidah, k za n lau je. Tahun ni meriah sket. K rafidah, pn ct, k za, liawas, lau, chung, hanafi, sariah, salwa, k sal.. So quite cramped la bilik aku yang kecik cenonet tu. Sedap gilos makan kek ramai2 ni. At the end of the party ada lagi baki yang tinggal. I took home and eat by myself. Yep. Tak share pon dengan housemates ku yang lain. Muahahaha..

0 comments :