Wednesday, February 26, 2014

Korea 330K Won ~ Day 4: Naksan Park

Saturday, 23rd March 2013

Hari ni tak ada banyak aktiviti yang dibuat sebenarnya sebab banyak masa dah diperuntukkan untuk aktiviti yang satu tu. Kiranya apa yang ditepek dalam entri ni merupakan filler je. Untuk membuang masa gitu. Ke Naksan Park kita!

Aku dah pernah sampai sini dah sebelum ni. Dah puas jugak lah berposing sakan entah apa-apa kat sini. Kalau rajin, boleh check entry ni --> Naksan Park in Spring. Kali ni datang lagi untuk tunjukkan jalan kat Mulan yang tak pernah datang sini. Ok je pun nak datang lagi sebab aku suka tempat ni. Oi banyaknya ni ni ni kat hujung ayat aku. Hehe..

Fortress Trail..


Sebelum ni, aku dan geng main terjah je lalu celah-celah kedai dan rumah orang. Tapi kali ni pergi ala-ala proper sikit iaitu ikut Fortress Trail. Best gitu melayan blues. Cuaca pun tak panas tak sejuk. Memang sesuai sangat untuk jalan-jalan. Tapi senak lah sikit sebab nak kena jalan naik bukit. Hehe..

Moh naik..

Pandangan ke bawah..

Sampai kat satu kawasan kat fortress trail ni, ada satu laluan yang membolehkan kita masuk ke celah-celah rumah orang. So kami lalu lah dan mula hunt tempat-tempat yang best untuk berposing. Malangnya lah kan, kami sesat! Tak tau nak ke mana. Sewel jugak dibuatnya, siap tanya orang bagai. Last-last, selepas 30 minit berjalan baru lah jumpa jalan yang sepatutnya kami lalu. Haha.. 

Aku tepek gambar je lah ye. Tak banyak mana pun sebab dah pernah posing kat sini. Apa yang ada je lah buat cukup syarat. Tapi sedih jugak lah, sebab kebanyakan mural yang comel-comel tempat aku berposing sebelum ni semuanya dah comot hasil vandalism. Tak agak-agak diorang ni kalau nak menconteng pun. Dah tak cantik nak ambik gambar. Huhu..

T___T

Oh my..

Tangga famous tu..

Tomeyy..

Nice..

Creative..

Tihihihihi posing lagi kat sini..

Rumput takde, lukisan pun jadi lah..

Oii camne ni?

Let's fly..

Ni baru separuh hari. Separuh hari lagi, aku ada buat special entry, tapi tak siap-siap lagi sebab tak ada idea nak merepek. Nanti dah siap aku akan link kan kat sini. Hehe..

Till next time~!!

0 comments :