Monday, December 5, 2011

Goodbye EunTeuk DJ..

Selepas 5 tahun 3 bulan, akhirnya EunTeuk DJ meninggalkan Super Junior Kiss the Radio (SUKIRA). Sedih weh~!! Walaupun aku baru berjinak-jinak dengan SUKIRA tahun lepas, aku rasa sedih. Belum lagi orang yang memang layan sejak awal. Mesti meraung-raung kan.

Hadiah??

Diorang berdua ni kalau dah duduk dalam konti, dapat pegang mic, memang tak boleh duduk diam. Paling seronok segmen karaoke sesuka hati diorang. Korek lah kat youtube tu. Memang banyak aksi-aksi terencat mereka ni. DJ radio negara korang ada buat macam ni? Kalau ada pun mesti korang kutuk kan? Hahahhahaa..

The Final Broadcast

cr: uploader

The reason of leaving? Katanya schedule masing-masing sangat pack. Eunhyuk dengan schedule musical FAME dia lagi. Boleh dikatakan tiap-tiap malam ada musical activity. Macam mana nak handle radio kan? Abang Long Teuk pulak sibuk dengan aktiviti MC dia. Strong Heart lah, Star King lah. Dengan WGM lagi. Banyak aktiviti. Lagi pula dia tengah menunggu masa untuk masuk army je. Waaaaaaaa~!!!

After the broadcast.. ㅠ_____ㅠ

Dear EunTeuk DJ.You will be dearly missed. Aku akan rindu korang~!! Especially the blonde boy. Dah tak dapat dah nak tengok korang tiap-tiap kali ada BORA. Nasib baik jugak lah, aku berkesempatan tengok diorang handle radio. Yep. Aku sempat terjah SUKIRA back in July. Dapat tengok live depan mata. Tak rasa ralat sangat lah kalau nak compare dengan geng-geng meroyan aku yang pergi Seoul tak kena timing.

Budak blonde yang masih tak boleh terima kenyataan..

Apa pun, without EunTeuk DJ, Super Junior Kiss the Radio will always be Super Junior Kiss the Radio. Tempat mereka akan diambil alih oleh member Super Junior yang lain, Ryeowook and Sungmin. Gasak lah. Lepas ni SUKIRA will be filled with aksi kecomelan yang terlampau. Hehehe..

Comel kan kami??

EunTeuk DJ~!! Hope you can come back to SUKIRA some day~!!

0 comments :