Friday, January 16, 2009

Aku Telah Membunuh Dia!

Suatu malam, ketika aku sedang lepak-lepak terguling-guling di depan tv aku telah menerima panggilan dari bonda. Macam-macam yang dibualkan. Dari A sampai Z. Dari kisah di JB sampai kisah di KK. Dari kisah sepupu aku nak kawen sampai kisah bila aku nak kawen. Melekek-lekek aku gelak bila disuruh kawen dalam tahun ini juga.

Jadinya, aku kalau dah ketawa tu memang tak senonoh juga lah aksinya. Habis satu lantai ruang tamu tu aku sapu. Dari hujung sini aku guling-guling sampai hujung sana. Seronok betul. Ketika berborak tu aku terasa ada sesuatu mencucuk 'belakang' ku. Aku ignore je lah. Tapi semakin lama semakin obvious. Rasa geli lah pulak benda tu mencucuk-cucuk. Bila dicheck, rupanya ada seekor lipas dalam poket belakang seluar ku. Aiyorkkk.. Melompat-lompat aku kegelian. Dah putus dah kepalanya. Bau pun semacam. Bila dikuis-kuis, ia tak bergerak lagi. Hiyerkkk..

Mesti azab cara dia mati kan? Mana taknye, aku telah menghenyak dan melanyaknya ketika aku berguling. Hahaha.. Shiaaannn dia.

1 comments :

sitinurulhawa said...

mesti pasni dia jadi TIREN!!!

muahahahah.. baik2 ko yatt!!