Thursday, October 23, 2008

Kisah Makan Lagi..

Cerita makan lagi. A simple lunch at Penang Village 1 Borneo, yesterday. Boleh dikatakan all in 1 celebration. Meraikan Hanafi yang nak jalan buat PhD dah. Meraikan Dr Rayner, Pn Shaliza n En Nordin yang baru balik PhD, meraikan Dr Kala yang konvo baru-baru ni. Meraikan K Sal & Augustina yang baru dapat baby. Semuanya lah.

Inilah kami. Berapa kerat je kan? Mana larat nak handle program-program software engineering & networking. Aku teringat lagi zaman aku di UTM. Satu program/major tak silap aku ada lebih kurang 20 pensyarah. Keadaan amat nazak sekarang. We need more people. Tapi ada ke yang sanggup datang ke Sabah ni? Huhu..


Err.. Pn CT tukang tangkap gambar. Sayang gambar dia takde..

Aku rasa kami di program sains komputer je yang selalu buat aktiviti lepak-lepak macam ni. Kumpul ramai-ramai, borak-borak. Best kan? Umat-umat engineering aku tak tau pulak. Macam tak ada je. Jangan jeles ye. Hehe..

2 comments :

Anonymous said...

mmg berhantu la tmpat makan kita.. gelap semacam je.. hahahhaha..

CikSengal said...

Tumpang makan sekali.. :p