Wednesday, April 5, 2006

Masuk Hutan..

malam semalam aku pi masuk hutan.. ntah ceruk kampung mana si mel bawak aku.. tu semua semata2 nak makan seafood.. kiri kanan pokok saja.. takde lampu jalan plak tu.. lepas jalan tar masuk plak jalan berbatu2.. baru laa sampai kat restoran seafood tu.. perghh.. agak menyeksakan gak laa perjalanan nak ke sana.. seafood punya pasal.. so aku ni memula pergi berempat.. aku, kak fa'i, ita ngan mel.. mel bawak storm.. bleh laa laju.. aku ni terkedek2 ikut belakang dia.. so dah sampai sana macam2 order.. macam nak makan 20orang.. hahahha.. toya je.. sementara tunggu jaya, rozaidi, kamarul n wife dia datang kitorang pun layan blues.. tengok sunset.. hahaha.. so after that tau2 je laa.. aktiviti makan.. mula2 malu2 nak makan.. lama2 lantak ko laa.. comot dah meja tu.. ramai gak orang malam tu.. meriahlaa jugak.. walaupun dalam hutan.. tapi tak tahan wehh.. banyak nyamuk.. abis dah aku kena sengat.. pantang sket ngan nyamuk ni.. klu dah kena gigit tu tunggu je laa.. for sure berparut.. lain kali nak masuk hutan kena bawak ridsect.. hehehe.. dah nak balik tu baru laa aku perasan kat meja sebelah tu ada terselit sorang public figure antara ramai2 tu.. eligible bachelor lagi.. terkujat gak.. bukan sebab nampak artis.. terkejut sebab camne dia bleh ada kat ceruk rantau ni.. hmm.. rasanya dia involve ngan preparation audition "One In A Million" kot weekend ni kat le meridien.. dia kan pengacara.. logik gak laa dia datang.. so kesimpulannya makanan kat tempat nama Gayang ni best.. aku recommend sape2 datang KK makan kat sini..

0 comments :