Wednesday, April 19, 2006

Favourite Hangout

last time, tikus n kucing.. this time ayam plak.. huih.. nasib baik idup lagi.. donno laa nape porch rumah aku ni jadik feveret hangout bagi menatang2 ni.. konpius jap.. time tu dah petang.. aku baru je balik keje.. nak bukak gate tapi nampak ayam.. lagi best kaler hitam plak tu.. oo-ooohh.. fobia gue ngan menatang hitam ni.. camne laa ayam bleh ada kat sini.. pelik gak aku.. rupa2nya milik rumah hujung tu.. aku perasan cam diorang belek2 semak cari benda.. so aku tanya le bebudak tu.. "ayam kita kaa??" perghh cakap sabah tu.. huahuahua.. tak tahan aku.. bebudak tu bersorak.. huih.. betul laa tu.. dah jadik macam suasana sehari seblom raya.. sesi kejar mengejar ayam.. aku pun lari lintang pukang nak lari dari ayam.. hahaha.. bila dah make sure ayam tu dah lari jauh baru laa aku masukkan keta.. selamat..

aku tak penah citer pasal neighbours aku kan.. hahaha.. bukannya apa.. yang sebelah kanan ni ok laa penah borak2.. yang sebelah kiri ni.. huwaaaaa.. tak penah senyum pun.. bukannya apa.. ramai orang jantan.. takkan aku nak senyum dulu.. nanti kata aku miang plak.. aku pun tak tau bape orang mamat yang dok situ.. sebab setiap kali aku perasan mesti orang lain2.. keta sampai 5 bijik.. ada yang dah kawin.. ada sorang anak.. so apa yang aku dapat tau ada one couple husband-wife ngan anak dia n yang lain2 tu adik2 diorang.. mak aiihh.. ramai plak tu.. tak terkira.. ada yang comel.. ahakkss.. tapi tak berani woo pandang lama2.. segan aku.. tu yang aku takut klu diorang nampak aku lari lintang pukang lari dari ayam.. hahahahaa.. malunya..

0 comments :