Tuesday, February 21, 2006

A Very Busy Day..

hari ni memang busy giler.. dengan nak jaga exam.. dengan student datang berduyun2 ke bilik.. memang stressed out sket.. atas meja jangan cakaplaa.. macam2 harta ada.. memang serabut.. so hari ni jugak aku mengalami satu insiden yang agak memalukan aku sebagai seorang lecturer.. my students datang nak tunjuk n discuss on assignments.. so aku pakai laa notebook aku.. aku sangat2 laa terlupa to switch my wallpaper.. ha ngkau.. terkantoilaa gambar rain tak pakai baju kat screen notebook aku tu.. student aku pakat dok gelak.. yang lelaki dah bising2 "woaaa.. miss.. sape tu??" eiii.. nak sorok muka ni bawah meja.. yang pompuan dah tersengeh2.. apalaa agaknya yang diorang pikirkan ye.. tu laa.. dapat lagi lecturer muda remaja cam aku ni.. mentality tak matured lagi.. aduih.. nasib laa..

0 comments :