Friday, March 17, 2006

Sodihh!!..

today is my last day teaching ethic class.. sodihlaa berpisah ngan student.. wakakaka.. bukannya apa, mesti aku rindu kat mereka2 yang ntah pape tu.. they made me cry last week.. ohhooo.. yup.. aku pun tak sangka.. i'm very dissapointed with them last week.. sampaikan aku sebak2 meluahkan kekecewaan aku.. chewahhh.. mesti diorang fikir pehal laa minah ni kan.. sket2 nak nangis.. tapi tu laa.. aku ni sensitiviti sket orangnya.. last week we did group presentations.. so anak2 malaysia ni punyalaa pot pet pot pet kat belakang.. (aku pun sama gak masa study dulu.. ye laa kan .. boring.. :D) so.. aku tak amik port sangat.. tapi bila dah sampai satu tahap tu aku rasa nak meletup.. almost 10 kali aku sound jangan wat bising.. but tak makan saman.. dah laa yang present suara halus2.. silap haribulan ada yang makan kasut nanti.. so i waited for a while.. and then out of nowhere ada yang terjerit n terketawa ngan kuat.. huh? mencabar kewibawaan aku betul.. aku terus takde mood.. suppose to have 2 lagi group but i stopped.. tak sanggup dah.. rasa macam fail je mengajar.. yelaa.. i'm teaching them ethics.. how to behave but diorang wat forum ethics sendiri kat belakang.. really pisses me off.. so i expressed my dissapointments.. ntah camne aku bleh tersedih.. everybody were quiet.. muka masing2 dah biru.. hahaha.. lebih kuranglaa.. tau takut.. sape suruh wat aku naik angin.. i was kinda afraid gak tengok muka bebudak ni.. so i made up some jokes laa to cheer things up.. tapi haram satu sen takde respons.. semua dok diam.. malunyaaaa... :D.. even when i dismissed the class semua tak nak bangun.. bila aku dah jalan nak kuar dari dewan kuliah tu baru laa ada yang bangun.. perghhh.. berkesan betul senjata orang pompuan ni.. so next time bleh laa guna lagi.. muahahahahahaaa...

well today they being nice to me.. but still tak bleh tinggal the chatty mouths of them.. still nak bercakap gak.. whatever.. last day.. do what u like.. at the end of the class they applaud.. and some thank me personally for teaching them.. wow.. berkesan gak kelas etika aku ni.. hehe.. they are good students but in some circumstances jadi cam tak betul.. dunno laa sebab apa.. apa2 pun i'm gonna miss budak2 tu..

next week tinggal satu lagi klass.. different klass laa.. ni lagi satu group of students yang suka sangat loyar buruk.. most of them shuai ge penang mali.. hehe.. cuci mata betul.. i really enjoyed myself teaching this class.. macam2 perangai yang aku jumpa dalam kelass ni.. walaupon diorang ni just amik this class as minor tapi diorang semangat nak belajar.. very impressive..

0 comments :