Monday, October 14, 2013

Ruemz Hotel, Subang

Sempena aktiviti merendek kat KL ni dan sempena melawat adik bongsu kesayangan aku yang mengada-ngada tu aku memilih untuk duduk kat Ruemz Hotel ni. Lokasi Ruemz Hotel ni ialah dalam kampus Taylor's Univ by the Lake gitu lah. 

Godek kat internet dapat harga RM160. Boleh lah. Janji senang aku nak jumpa minah gedik tu.

Ruemz..

Bila dah check in masuk dalam aku terbangak. This room for RM160? Biar betik? Menyengih je lah aku dibuatnya. Serius sangat berbaloi-baloi!

The bed..

The table..

Almari & peti ais..

Iron pun ada.. Suke!!

Kawasan bilik air..

Sinki..

Shower..

Toilet..

Bed from toilet..

TV..

View luar..

Angle lain..

PUEH HATI! Sangat best bilik ni. Memang seronok gilos lah aku duduk sini. And the breakfast not bad jugak lah. Berbaloi-baloi!

Nomnomnom...

Next time boleh duduk sini lagi. Hehehehe.. For more info visit http://www.ruemz.com/

0 comments :