Sunday, December 13, 2009

MLTR In Action!

Pergi konsert Michael Learns To Rock malam tadi kat UMS ni. Huhuhu.. Memang best gilak! Malatop lah pakcik-pakcik dari Denmark ni. Walaupun dah tua, tetap maintain hensem. Suara pun tak berubah. Wuuuhuuuuuu...

Konsert mula around 8.30 gitu. Open dengan lagu Sleeping Child. Lepas tu entah lagu apa, aku lost track. Kira-kira dekat 20 lagu jugak kot diorang nyanyi. Ye lah. Dalam banyak-banyak tu aku check balik ada 14 lagu yang aku tau. Dan beberapa lagi yang aku tak tau. Tak ke banyak tu..


MLTR atas pentas..


vokalisnya nama Jascha Richter..

Tengah syok-syok tengok konsert, ada orang bagi salam. Mencelah kejap nak bagi flyer. Flyer apa? Ni flyer kat bawah ni. Terkedu aku..



Antara lagu yang berjaya di rakam. Teramatlaa bongeknya aku rakam, goyang sini sana. Bolehlah. Daripada tak ada langsung. Masih ada lagi yang belum di upload. Tunggu aaaahhh...

25 Minutes

Someday

The Actor

It's Gonna Make Sense

Breaking My Heart

Love Will Never Lie

Tak banyak lagu dapat aku rakam. Bateri kamera cepat mampus lah pulekk.. Dulu, tengok konsert Radja, memory card tak cukup besar. Ni memory card dah besor gabak, bateri pula cepat habis. Lepas ni kena beli bateri extra nampaknya.

Konsert ditutup dengan lagu That's Why You Go Away. Habis dah lepas tu. Overall, memang best. Puas hati aku nengok!

0 comments :