Tuesday, December 2, 2008

Makan Lagi!

Eating out sempena our 3rd Anniversary @ Tam Nak Thai, Api-Api Center, KK. Nice place, nice atmosphere. Dengan lagu siam yang syahdu syahdan berkumandang. Memang boleh buat aku tidur terus. Makanan pun sedap-sedap. Alah, aku semua makanan pun sedap. Dasar tong sampah!


Udang masak apa ye? Sedaaaapp..


Ayam masak err.. The menu is written in Siam OK!


Tomyam Seafood. Mintak pedas-pedas tapi tak pedas langsung. Memang ikut selera Sabahan yang tak makan pedas..


Ikan Kerapu ala Thai


Sayur pakis masak belacan. Rasa macam lori garam terbalik. But quite nice..

It's a recommended place to hang out!

2 comments :

Yati said...

bestnye mek...terliur aku. pesal masa aku ke KK ko tak bawak aku ke sini. wakakakaka...

CikSengal said...

Aku pun tak penah tau kewujudan tempat ni sampai lah aku datang makan kat sini. Hahahahaa..