Thursday, March 20, 2008

10000 BC

Malam tadi buang tebiat pi tengok wayang. Bertiga aku, sariah n razak. Lawak betul. Tak penah2 aku sebagai anak dara jalan malam2 tengok wayang poyo2 camni. Konon2 aku baik laa selama ni. Hehehe..

Cerita yang ditengok? 10000 BC. Citer woolly mammoth ghopenye. Ni si razak la ni. Semangat nak tengok citer ni. Dia kata citer ni best. Romantic. Bla bla bla. Suka hati ko la. Kami meneman je. Kesian kan takde kawan dia nak tengok wayang.

Overall cerita ni banyak part nak buat aku gelak. Bukan sebab cerita kelakar. Tapi sebab kadang2 tu terasa macam tak logik ditambah plak ada pak lawak kat sebelah yang buat skrip sendiri. Sabo je la. Aku tunggu2 gak part romantik nye. Tapi sampai ke habis takde. Razak tipuuuu.. Hehehe..

Bagi aku cerita ni biasa2 je. Hero going on a quest to save his beloved one. Takde pape sangat. Cuma sepanjang jalan tu macam2 orang n benda dia jumpa termasuk laa a drowning sabre tooth tiger. Cam merepek je. Maybe i can give some credits on the CGI technique yang diorang guna. Nampak cantik. Tu je kot. Nothing more.

Lepas penat gelak pi makan McD kat shell nun. Lepak kat sana borak2 merepek meraban sampai 12 lebih. Kalau mak aku tau ni abis..

0 comments :