Friday, January 20, 2012

Happy CNY 2012~!!

Happy Chinese New Year~!! Kita-kita yang tak sambut ni, happy jugak lah sebab cuti panjang. Hehehe.. Now, now. What should I do? Alkisahnya, aku tak ada plan ke mana-mana. Sengal jugak tak beli tiket balik kampung awal-awal. Kalau tak, dah selamat dah aku beraya kat JB kan? Waaaaa..

Gambar dicilok dari sini SINI 

Well, it is the year of the Dragon. Auuumm~!! Err, tak tau bunyi naga macam mana. Hahahaa.. Semoga murah rezeki lah tahun ni ye? Menurut kata fengshui, Tahun Naga ni sesuai untuk orang yang lahir Tahun Monyet and Tahun Ayam berkahwin. Banyak ong. Hahahahahaha.. Gelak dulu. Sebab aku lah orang Tahun Ayam tu. Cepat, siapa nak kahwin dengan aku? Tettt~!! Hahahahahaha...

Weii~!! Aku bukan ayam lah!!

Nak buat operasi kutip angpow lah. Rumah siapa yang bukak? Sila jemput saya datang. ^__^

0 comments :