Sunday, January 29, 2012

Unlimited Bridge DataRoam

Kalau nak pergi jalan-jalan ke luar negara, salah satu concern aku ialah boleh ke aku bukak internet 24 jam menggunakan handphone? Kalau nak surf internet mestilah nak kena pakai Wifi kan. Kalau roaming pakai data plan mampuihhh bankrap kau nak bayar.

Aku terima SMS dari Maxis berkenaan dengan Unlimited Bridge DataRoam ni. Pandai dia buat iklan ye. Mentang-mentang aku ni kaki jalan yang kedekut berRoaming. Ye lah kan. Mahal. So, aku pun try lah godek-godek benda alah Bridge DataRoam ni. Boleh click sini --> Maxis DataRoam

Participating Countries

Ok. The roaming package is for data roaming. Internet beb~!! Access data from anywhere at a reasonable price within a period of time. Sounds cool huh??

There are 10 participating countries along with the telcos and there are 3 packages to choose from. Untuk kaki jalan yang susah nak dapatkan internet connection, dan tak boleh hidup tanpa internet (lebih kurang aku lah ni) boleh lah cuba try test. The instructions are there. Ikut je step by step.

Dah tu, gunalah sepuas-puasnya di destinasi yang anda pilih. Dan tunggulah bil telefonnya macam mana nanti. Hahahahaha..

Well, hell yes I'm gonna try the package for my upcoming Taiwan trip. Yeeehaa~!!

0 comments :