Monday, April 4, 2011

Sarangeuro

Saera-nim dah balik! Kepanasan dia. Tak berhenti-henti mengipas. Ye lah. Kampung Saera-nim kan sejuk beku. Mana nak sama dengan Malaysia.

Hari ni Saera-nim ala-ala tak ada mood nak mengajar. So dia ajak kami nyanyi. Hadoi.. Lagu traditional lah, lagu zaman 60an lah. Saera-nim, kan best kalau kita nyanyi lagu Super Junior. Ni lagu lama-lama tak minat lah!

Paling tak tahan, balik-balik nyanyi lagu Sarangeuro. Minggu lepas dah gigih dah nyanyi dengan Mr Park. Minggu ni nyanyi lagi. Dah la sekejap tinggi sekejap rendah melodi dia. Lepas nyanyi, sakit tekak aku dibuatnya. Mula-mula tension jugak. Tapi lama-lama sedaplah pulak lagu ni. Hehehe..

Siapa yang nyanyi lagu Sarangeuro ni? Aku pun tak kenal. Lagu zaman tok kaduk kot. Bila search kat youtube, ini yang keluar.


Bongek!! Hahahahaha..

Boleh lah. Kena masuk dalam playlist ni. Saera-nim kata kalau ada event nyanyi-nyanyi nanti dia nak suruh kami nyanyi lagu ni. Huhuhu..

Dah penat nyanyi, aku bersembang dengan Amy and Amanda - geng sekelas. Korek punya korek, si Amanda pun pergi juga tengok SS3. Gigih betul. Masih sekolah rendah lagi tu. Tapi dia amatlah jeles bila dengar aku duduk seat VIP. Muekekeke.. Tak payah lah jeles. Patutnya aku yang jeles dengan kau sebab kecik-kecik lagi dah dapat pergi tengok konsert. Bertambah-tambah jeles dia bila tengok clip-clip yang aku capture malam tu. Paling tak tahan Mr Park pun join sekali tengok. Menjerit-jerit ala fanboy dah orang tua tu. Aigoo..

0 comments :