Tuesday, February 19, 2008

RCCST07 Lunch

Tengahari tadi aku n colleagues pi mengabiskan duit RCCST makan2 kat Gayang. Ada duit lebih kan. Baik enjoy. Aku sebenarnye dah lama sangat tak ke Gayang ni. Last skali masa k awa datang dulu. Makan2 ngan Lau n housemate dia which is like almost 2 years ago. Well takde benda yang menarik sebenarnye pasal makan2 ni kecuali makan dengan tekunnya. Apa yang aku nak share kan kat sini is the borak2 session antara aku, k rafidah, lau n jen.

Lepas makan kami berempat borak sakan ler. Nak balik UMS punyela malas. So jen pon mula laa cerita yang 'orang' kat rasa ria tu ikut dia balik. Hhuhu.. Ikut sampai ke SKTM tu. Lepas balik retreat dia singgah SKTM. Dia boleh sense benda tu ada. Aku pon rasa lain macam jek sebab aku pon ada kat SKTM time tu. Nasib baik la aku takde sense pape. Kiranya sixth sense jen lagi kuat laa dari aku. Iskk.. Aku kalau boleh tak nak langsung. Jen bagitau kat SKTM tu pon agak keras jugak. Specially kat area bilik dia dulu. Tu sebab dia pindah bilik ke bilik skarang. Tak tahan benda tu ada. Waduh. Jen pon cerita lagi pasal benda2 ni. Dia bagitau yang kakak dia kata benda2 ni sebenarnye boleh dicapture dengan kamera. Tapi tak nampak secara fizikal. Kalau dalam gambo, dia berbentuk cam buih2 being scattered.

Aku bila dengar jen cakap camtu aku terus saspen. Aku cepat2 keluarkan kamera aku, coz aku macam ada saspek something wrong dalam kebanyakan gambo yang aku amik dalam bilik hotel tu. Terus aku tunjuk ke jen n jen tetiba sengih. Betul la ni. Aku terus menjerit kat situ. Spontan giler. Mesti orang2 yang makan kat situ pon nengok aku. Pehal pompuan ni tetiba moyan cam kena sampuk hantu. Jen kata benda tu cam baru nak pergi. Pastu jen saja je nak usik aku yang siang2 tu aku dah amik gambar dia, so malam2 dia datang nak say hi by hembus2. Hahaha.. Lawak la jen. So skarang aku tau ler the bubbles are 'benda' tu. Next time kalau aku amik gambo n those bubbles appear aku kena paham2 je laa....


Aiyaaarrrkkkkk!!!

0 comments :