Sunday, July 22, 2007

Things to Sacrifice..

Wah penatnye seminggu ni. Aku datang keje setiap hari. Termasuk sabtu n ahad. Rajinnya aku. Hahaha.. Bukannya datang suka2 tapi datang atas kesedaran sivik yang ada dalam diri aku ni. Minggu ni dah start klass part time. Yang sememangnya dibuat time weekend jek. Kelas aku pon tak terkecuali. Hari ahad lagik. Jam 12 sampai 3 petang. Huhu.. Tak dapek nak tengok melodi. Hehehe.. So hari sabtu aku memerapkan diri dalam opis aku. Mana la tau kan ada masalah regarding part time classes ni bleh la aku come to the rescue. Dan memang ada pon. Kelam kabut gwe. Jadual tak sepadan. Adeh.. Sakit gak nak menyettlekan benda alah ni. Tapi ok gak akhirnya.

Hari ahad plak pepagi buta aku dah sampai opis. Sedih betul kena sacrifice masa tido ni. Aku ni kalau weekend jangan cakap la. Musti nak bangun lambat. Tapi dah tak bley dah. Sabau je la kan. My class went smooth at first. Tapi bila tengah2 tu dah macam stock market plak. Banyak betul soklan student2 ni tanya. Terkebil2 gak aku dengar soklan2 bombastic diorang. Karang aku kelentong payah plak. Diorang ni bukan calang2 orang. Mostly bekerja dalam bidang IT ni. Mati la aku kalau aku temberang. Tapi tak dinafikan. Ada gak part yang aku sesuka je rekacipta semata2 nak memuaskan hati diorang. Hahaha.. Teruknya aku!! First class arini aku tak buat lama. Dalam sejam stengah jek. Tu pon rasa nak pengsan. Kalau 3 jam rasanya bertubi2 aku kena tembak ngan soklan2 yang merapu. Err.. Takut plak rasanya nak buat kelas minggu depan. Huhu....

0 comments :