Friday, January 23, 2015

Perjumpaan Khas

Kena paksa pergi. Haha.. Entah ler. Nak memeriahkan majlis kot. Bukannya kami staf UMS je, malahan semua warga pendidik kat Sabah ni dijemput hadir. Ko bayangkan kalau semua cikgu datang, tenggelam kita ni. Haha..

Majlis perjumpaan katanya..

Kat dalam dewan, fuh penuh dengan manusia. Nak cari tempat duduk pun susah. Nasib baik lah dah ada kawan yang tolong copkan tempat duduk. Macam budak-budak je kan. So, kita tunggu je lah apa yang menariknya perjumpaan ni.



Boss pun sampai..
Boss pun berucap..

Macam-macam lah amanat yang disampaikan. Tapi kebanyakannya macam ditujukan khas pada guru-guru je. Dah tu masa sesi soal jawab, dalam 10 orang yang menanya, seorang je lecturer, yang lain semua guru. Soalan yang ditanya membabitkan sekolah yang dah nak roboh, pegawai pendidikan daerah yang gedik. Panas weh! Haha..

Tak sampai sejam pun perjumpaan ni. Banyak lagi orang yang nak tanya soalan, tapi kena cut short. Memang boleh nampak lah ramai yang tak berpuas hati. Tapi nak buat macam mana kan. Aku pun tak berapa puas hati jugak, sebab aku kena datang. Kalau tak datang pun takpe. Haha..

0 comments :