Wednesday, June 11, 2014

Caffe Bene, Mont Kiara

Another Korean franchised cafe is in town! Caffe Bene uols. Kat Korea aku tak pernah masuk pun. Kat Malaysia ni dah alang-alang sampai, marilah terjah. 

Lokasi di Solaris Mont Kiara. The first cafe rasanya di Malaysia. Now dah ada lah dua tiga empat. Aku tunggu je dia nak bukak kat KK ni. Entah bila lah dapat merasa. Kang aku yang bukak sendiri. Hehe..

Ramai orang..



Cafe ni tak lah besar mana. Tapi ada lah kot dalam 10 meja? Ke aku salah kira. Orang ramai pulak tu. Maybe sebab baru lagi kan. Tapi aku rasa cafe-cafe macam ni akan sentiasa ramai orang punya lah.

Alahai ada yang enterprem..


Orang Korea kan gila minum kopi. Aku kalau pi Korea pun terus ikut gila jugak. Hari-hari mesti nak masuk cafe minum kopi. Lifestyle katanya. Hek dia. Buat perabih duit aku je. Tapi habis duit pun, aku buat jugak. Dah kena sampuk gamaknya. 

Tunggu order..


Kami ramai. So setiap seorang order lain-lain dan kami share. Mana yang sempat je lah kami ambik gambar. Yang lain dah selesai di ngap!

Bingsu nama apa entah ni aku dah lupa..

Garlic and Cheese Bread..

Blueberry Waffle..

Minum pulak Vanilla Latte. Sedap. Tapi tak sesedap yang Jongjin buat. Puehehe mentel. So bila kita nak ngedate kat sini lagi?

0 comments :