Monday, August 29, 2011

Projek Raya 3 - Cornflakes Madu

Hari ni aku meroyan sorang-sorang buat last minute punya shopping. Baru nak pergi shopping kekdahnya. Pergi Plaza Angsana tapi satu apa pun aku tak berkenan. Kenapa ye dah tak best? Kalau dulu kemain best nak shopping raya. Mungkin sebab dulu-dulu shopping boleh poww duit mak bapak. Sekarang poww duit sendiri. Tu sebab lah tak best. Hahaha.. Sudahnya aku beli cornflakes dua kotak kat UO nun. Sengal betul.

Balik rumah aku pun godak. Pakai resipi kat belakang kotak cornflakes tu. Hahaha..


Hasilnya.. Ni lah hasil kerja orang malas..

Cukuplah buat dua jenis je. Aku kan pemalas. Cik Ina dah buat tart nenas dah lah. Tu kuih wajib Cik Ina. Dulu-dulu Cik Ina rajin ambik order. Sekarang dah tua dah malas. Kalau dulu-dulu meniaga, Wak Daut tukang buat bunga letak atas jem nenas tu. Hahahahaha.. Sekarang Wak Daut dah malas. Nampak je tart nenas mesti dia nak ungkit balik cerita dulu-dulu. Hahahah.. Sabo je lah aku orang tua ni. ^^

0 comments :