Tuesday, June 8, 2010

Birthdays & Barbies

Dulu-dulu masa kecik-kecik Ika kembong selalu mintak Barbie untuk birthday dia. Dari patung Barbie yang bermacam-macam pesen sampai ke rumah Barbie ke accessories semua, aku layan kan aje. Sebabnya, nanti-nanti aku boleh ugut dia buat macam-macam (e.g. ngangkut periuk belanga ke rumah K Sharin suatu ketika dulu..) Kekekeke..

Hari ahad lepas birthday dia. Dah lama tak mintak hadiah. Tahun ni gedik pulak dia mintak hadiah. Aku pun tanya "nak Barbie ke?" Dengan tak semenggahnya dia jawab Nak!! NAK!! Tak padan dengan perangai dah tua.

Hari ni pulak birthday Cik Ina. Hehehe.. My mom lah. Sibuk pulak si Ika suruh aku belikan hadiah untuk mak aku. Ye laa Jebon. Nanti orang belikan 'Mak Barbie'....


P/S: Cik Ina nak jalan jauh besok. Nak pergi jumpa Wak Daut nun jauh di mata. Kekekekeee..

0 comments :