Saturday, May 13, 2006

Cuti Yang Tak Cuti

hari ni hari jumaat.. cuti.. tapi kena datang keje.. grading punya pasal laa.. sakit jiwa je.. bila sampai sana sistem tutup.. tak dapek nak key in.. huiihhh.. bertambah sakit hati.. so?? hari isnin laaa.. mana laa sempat.. induksi tak abis lagi beb.. lantak laa.. orang dah suruh wat je laa.. karang nanti kena cop plak.. around tengahari balik rumah..

malam tu aku ngan k fai gi bank.. biasalaa membayar segala apa yang patut.. hutang yang menimbun.. so on the way balik aku quite bengkek gak sebab traffic jam yang teramat teruk.. awat??? masa tu dah dekat kul 11.. aku memang heran tahap gaban dah.. ye laa.. before ni jalan2 kat kk kul 9 malam dah macam dead city.. malam ni jem melampau.. rupa2nya ada fiesta hurrah.. chetttttt.. hidup lagi bandar kk ni wpun dah malam.. tension betul aku.. orang2 menebeng tengah2 jalan.. nasib baik kereta tak bergerak.. klu lengang dah aku langgar sekor2..

0 comments :