Saturday, July 23, 2011

Bowling Piala Dekan

Siang tadi ada pertandingan bowling kat Centrepoint. Suka-suka je main untuk mengeratkan silaturahim lah kekdahnye di antara kami-kami ni. Ada 12 team semuanya. Satu team ada 3 pemain. Game bermula jam 2 petang. Awal-awal lagi aku dah sampai untuk buat sesi warm up. Kununnya lah. Hahaha..

Game dah nak mula. Tapi team aku tak cukup orang. Adesss. Kalau tak cukup tak boleh join acara berkumpulan. Iskk.. Kalau main acara individu mana aku nak dapat hadiah! Hihihi.. Memang ke sudah tak datang orang tu. Jadinya penganjur kata boleh import pemain. Suka! Suka! Suka hati mak bapak aku je aku import seorang mamat ni. He is not even our staff. Alien from outer space ni. Kehkehkeh..

Main lah kami. Prestasi aku agak ngokngek jugak. Dah lama tak main. Lagi pulak masa sesi warm up tadi macam dah terlebih warm up sampai tangan pun nak tertanggal. Huhuhu..

Dah siap main aku skodeng team-team lain main. Boleh tahan jugak diorang ni. Memang semput kalau nak compare dengan aku. Apa pun, tawakal je lah. Ada rezeki, dapat lah aku jajan-jajan tu. Takde rezeki, next time boleh cuba lagi. Bila semua orang dah habis main kami ada sesi makan-makan. Makan mi je pun sambil minum kopi. Tapi sedap lah jugak. Tengah lapar kot, yang tak sedap pun boleh jadi sedap! Dah tu, sesi penyampaian hadiah. Dugeun.. dugeun.. Siapa yang menang?

Tamak tak tamak??

Kehkehkehkeh... Walaupun bukan juara, dapat jugak aku bolot 2 hamper. Poyo je. Padahal main macam kartun jugak tadi. Nampaknya ramai yang tak all out kot. Tu pasal senang-senang aku boleh rembat jajan-jajan ni. Yey!! It's my lucky day!!

Gambar kenangan

Overall, we had fun. Seronok kumpul ramai-ramai macam ni buang masa. Hehehe.. Next game bila lagi ye encik penganjur? :p

0 comments :