Thursday, December 26, 2013

Hadiah Terhebat

Hari ni hari kedua pergi hantar sample. Pagi-pagi lagi dah siap. Tengah gosok gigi dalam toilet, ada benda jatuh kat lantai, aku bongkok lah nak ambik. Sekali PRAAAAPPP!! Dah tu pinggang aku rasa nak tercabut. What the... Oh no. Terus tak boleh berdiri tegak. Tulang patah ke? Muscle pull ke? Terbongkok-bongkok aku keluar dari toilet. Sakitnya Allah saja yang tau. 

Dah alang-alang nak ke klinik kan, aku register kan diri nak jumpa doktor. Serius. Sakit sangat. Dulu-dulu dah pernah kena dua tiga kali. Memang ambil masa dua tiga minggu jugak lah nak baik. Tu paling minimum. Nangis lah. Kalau dah sakit belakang macam ni memang lah tak boleh nak buat kerja apa. Doktor kata muscle pull je. Suruh tuam ais je balik nanti. Dapat MC yay!! Boleh lah rehat kat rumah.

Hadiah MC.. Satu hari je..

Dah settle hantar sample kahak hari kedua aku terus balik rumah. Driving pun sengsara. Tak boleh duduk tegak. Sudahnya lenguh satu badan menahankan pinggang dan belakang yang sakit ni. Dah sampai rumah, baring pun tak kena. Duduk pun tak kena. Diri pun tak larat. Sudahnya aku meniarap je. Dah meniarap nak bangun pun susah. Adoihlaaa.. Terseksa sangat-sangat. Tuam dengan ais pun tak jalan. Memang selamat lah. Sabar je lah ye dua tiga minggu ni. Tunggu sampai dia baik sendiri.

How to submit the third sample? T_________T

0 comments :