Saturday, December 14, 2013

Windbell Seafood Restaurant, Kota Kinabalu

Ada beberapa orang kat office aku nun naik pangkat. Makanya dibelanjanya kami ramai-ramai makan kat sini. Serius dah 8 tahun duduk KK ni, aku tak pernah pun tau kewujudan restoran ni. Sebab ada majlis makan-makan ni lah aku baru tau. Kalau tak, rasanya sampai ke sudah lah kot vongokz..

Windbell Seafood Restaurant..

Moh masuk..

Restoran ni restoran seafood. Lebih kepada steamboat lah. Sup ke tomyam ke. Takdok bakar-bakar ye. Kalau ada bakar-bakar syok jugak lah aku. Macam-macam lah ada kat sini tapi pilihannya tak sebanyak kat Kg Nelayan kot. Aku tepek gambar je lah ye.

Steamboat..

Makanan goreng..

Seafood & balls..

Anak beranak sayur..

Cekerrr!!

Overall boleh lah. Semakin banyak options lah kot untuk pergi makan-makan kan. For more info go to Windbell Seafood Restaurant.

2 comments :

Unknown said...

Salam.awk dh lama duduk KK ye?sy baru je kena transfer sini dr semenanjung.sorry kalo out of topic,awk tau tak sesape yg bole mengajar berenang?kalo bole nak perempuan sbb stakat ni tak jupe lg instructor perempuan kat kk ni.klo tau,wasap sy ye.0122591418. Tq

CikSengal said...

amin,
ingatkan nak tanya pasal restoran.. sorry ekk tak tau sebab kita pun tak pergi swimming..