Saturday, January 27, 2007

Let's Mambo!!!!

aku ni kan.. seumur hidup aku laa.. tak pernah terpikir yang aku akan join benda2 camni.. adehh.. camne plak aku terjebak ni?? tetiba je plak tu.. well.. mbe sebab aku rasa benda tu best.. mbe gak sebab pelawaan dari k rafidah yang aku rasa susah nak tolak.. mbe gak sebab dah tak larat dengar leteran mak aku suruh aku kuruskan badan.. hhmmm.. apa lagi ekk?? tu laa kot.. aku rasa macam lawak pon ada.. rasa pelik pon ada.. ye laa kan.. tetiba je nak join kelas menari ni.. hikhikhik.. sebenarnye benda alah yang aku join ni cuma workout class.. tapi cara workout tu ialah dengan menari.. latino dance lagi.. haha.. memang weird laa.. kayu macam aku ni nak pi menari.. bukannya tau pon.. tapi aku join gak.. first time join memang dahsyat.. tak larat giler.. dah le banyak step.. laju plak tu.. semput aku.. tau2 je laa.. rentak mambo.. samba.. chacha.. salsa.. semua tu laa.. besok paginya abis semua badan aku sengal2.. kali kedua aku join aku dah terer sket.. heheh.. dah bleh meliuk lentok.. dah bleh goyang.. goyang ngebor pon bleh.. muahahah.. instructor pon best.. ajar step dari yang asas sampai yang ke............. mmm....... ala2 lucah pon ada.. kehkehkeh.. memang maut laa.. adehh.. well.. akan ku teruskan gak pegi ke klass ni.. sambil2 bersuka ria tu bleh gak aku fit kan sket badan ni..

0 comments :