Monday, December 25, 2006

Situ Lagi??? adehh...

saturday.. 23rd Dec.. buat kesekian kalinye aku menjejakkan kaki lagi sekali di................. mana lagi.. manukan ler!! adehhh.. ni semua adik2 aku ler punye pasal.. dari awal sampai kk aritu dok seboookkkk je ajak aku pi snorkelling.. wallahhh.. karang tak layan diorang kecik ati plak.. diorang kat sini aku tak bawak pi jalan2.. nak tak nak layankan je laa.. so semua pi kecuali mak aku.. mak aku dok kat rumah sengsorang.. malas dia nak layan ikan2 ni semua.. we got on the boat roughly kul 9 laa.. masa tu air surut.. so sampai kat jetty manukan tu we have to climb up the jetty.. huihhh.. memang huduh laa gaya aku memanjat.. tinggi betul jetty tu.. bapak aku ada laa kesukaran sket.. ye laa orang tua.. mana laa larat.. excited betoi adik2 aku.. lantak korang laa.. korang nak rendam sampai kecut korang punya pasal.. this time round aku datang aku rasa cam best plak.. ikan lagi banyak.. macam2 pesen.. sangatlaa teruja.. very exciting.. terus aku lupa pasal jellyfish season.. tengah musim obor2 sebenarnye.. kalau silap aribulan kena sengat bleh mati.. si jebon paling syok bagi ikan makan.. roti dah abis bagi biskut plak.. biskut dah abis bagi kerepek ubi.. kehkehkehkeh.. abis semua bekalan makanan orang jadik makanan ikan.. suka ati ko laa minah.. around 1 baru laa balik.. bila balik je baru dapat tau yang semalamnye ada 3 budak korea kena sengat obor2.. kritikal gak.. nasib baik dirawat cepat.. kalau tak gol.. n sebulan seblom tu budak korea jugak.. yang ni gol terus.. isyyy.. takut aku.. nasib baik dapat tau citer tu lepas balik dari sana.. kalau tau dulu alamatnye tak pegi laaa...

0 comments :