Tuesday, August 12, 2008

Merepek di tengah bulan

It's been a week after a week aku terbongkang sakit. La ni kureng dah la. Cuma batuk tak baik2. Still on meds, antibiotik aku sebeban tu tak abis2 lagi. Camne nak abis, tiga batch antibiotic aku amik. Doktor kata kena habiskan kalau nak baik. Taik kucen betul. First batch of antibiotics abis dah tak baik2 pun sampai kena batch ketiga. Nasib aku la, penangan Anuar Zengg punya pasal.

Ni dah dekat mid August dah. Skejap je lagi nak puasa dah. Mati la aku. Hutang tak abis bayo lagi. InsyaAllah minggu ni gak aku abiskan. Tihihiihihi.. Alhamdulillah 2 hari ni aku berjaya. Tinggal rabu, khamis n jumaat je. Pastu bley raya dah. Muahaha.. Oh wait. Jumaat cam tak bley je nak puasa. Aku nak meronggeng balik JB hari tu. Hohoho.. Aku ada meeting kat UTM. Dah alang2 tu. Paham2 je la ye. Kebetulan gak weekend ni 2 of my scmuo mates kawen. Sempat kot nak pegi. Dan yang penting Aida nak konvo. Another round of family photo! Kihkihkih.. Pantang aku bab bergambo ni.

Minggu ni dah minggu 5 of the semester. Mood malas aku masih lagi berlegar2 kat sini. Bila la nak rajin ni. Besok ada kelas. Tapi malasnye kemain. Cam nak kensel je.... Wakakaka..

0 comments :