Wednesday, May 20, 2009

Erkk?

Aku rasalah kan, bilik aku kat rumah tu ada 'orang' lain tinggal lah selain aku. Selalu saja barang-barang aku hilang. Dicari bagai nak rak. Tapi tak jumpa-jumpa. Bila aku dah mula naik angin, barang yang di cari tu boleh tiba-tiba ada depan mata. Aiyooo.. Kau main-mainkan aku ye?

Hari isnin lepas aku jadi bengang, bila getah ikat rambutku menjadi mangsa. Benda tu besor, bukannya pattern getah tempe. Berpeluh-peluh aku mencari tapi tak jumpa. Setelah relaks sekejap, getah rambut tu tiba-tiba ada atas katil. Angin nya aku. Dengan tiba-tiba je aku membebel sorang-sorang,

Daripada kau buang masa main-main kat sini baik ko pergi cari sape yang pecah masuk rumah aku kat JB sana..
Boleh gitu? Mereng dah aku ni........ O_o

11 comments :

sitinurulhawa said...

mcm umah mak kat kg, pisau selalu ilang. kiteorg selalu buat lawak, org sblh pinjam :P. pastu sengaja cakap kuat suruh 'diaorg' pulangkan. tp tak de la sampai nyanyi 'pulangkan...' hehehe

CikSengal said...

hehee.. karang nyanyi pulangkan ada yang menyahut plak.. sambung buat adlip wowowowoooooo.. kekeke.. :p

yantie said...

hahahhaa..
awa, bukan ke ko citer sblh umah ko ada bunian...

yatt, harap2 die setuju idea yatt pi cari perampok tu...

oooh pulangkan cinta hatiku..pulangkanlah pada dirikuuuuu..uu..uu..

Marriatyi Morsin said...

erkk.....takut weh...dia nk berkwn kot..erkk tak berani nk cakap lebih...tetiba naik bulu roma

CikSengal said...

hehehe..

k yanti,
pergi kot.. sebab takde main2 dah kat bilik tu.. kuikuik..

maity,
ha'ahh.. saja nak berkenalan.. almaklumlaa tuan bilik ni bujang lagi.. kehekhehek..

blackpurple @ jowopinter said...

Macam cerita keliwon la pulak. Hehehe!

CikSengal said...

boleh diusahakan buat skrip.. :p

Anonymous said...

yatt...aku ingat lg time kt utm...ko slalu cr pen kalo nk study..mesti xjumpa...pas rilex2 tiba2 je dok dpn mata..aku rs bnda tu ikut ko g sabah la tu..cuti2 mesia..hehehe.. :p

CikSengal said...

fuh anon.. ko ingat lagi kes pen tu ekk? ko ingat lagi tak pasal pen ni jugak aku mencicit lari lintang pukang keluar bilik.. muekekeke.. mana taknye.. dah geram sangat aku jerit "ko pi mana pen?" alih2 ha nkau pen tu tetiba tercampak depan mata aku.. hahahaa.. soheh2 aku sorang2 dalam bilik masa tu..... seraaammm..

dia rindu kat aku tu.. tu ikut aku datang sini.. kuikuikuiii..

Anonymous said...

ko kenal ke aku??mekyusz la...

CikSengal said...

hahahaa.. aku bajet gak ko yang mengomen.. tapi tak konpem.. :p