Saturday, May 2, 2009

Mamat Yang Bernama Shah Indrawan..

Aku bukan peminat dia. Dulu-dulu, bukan main menyampah aku tengok dia tangkap leleh. Tapi entah kenapa, aku boleh bersorak gumbira dan terkinja-kinja macam orang gila apabila dia di umumkan sebagai juara One In A Million. Bukan aku saja, satu rumah. Macam kena sampuk histeria pun ada.



Rindu Terhenti
Telah kutinggalkan
Memori silamku itu
Tidak kubiarkan
Hidupku dibelit pilu

Walau duka menampar dada
Walau sepi mencalar hati
Rinduku terhenti

Ku pinggirkan sayu
Yang merundum kalbuku
Kasih dulu kubiar berlalu

Ku pinggirkan lara
Yang bertaut di jiwa
Ku teruskan hidup tanpa dia

Padam nyala patah tumbuh
Hilangkan berganti
cinta tiba, cinta pergi
Biarlah saling ku nanti


Ku lupakan mu jua di sini
Sedang kau pergi menjauhi



Walau apa pun, dia berhak menang. Transformasinya cukup besar untuk mengkagumkan aku..

4 comments :

Anonymous said...

hik3.. tomok mkin ensem skrg..

CikSengal said...

dah menang sejuta, hensem lah dia.. hihihi..

Cik Min said...

alalala moi...
Best apa lagu nya tu...
Tingukla sapa yg cipta memang best gitu...
Aku dulu pun ingat x minat mamat tu tapi boleh layan konsert OIAM tu sbb nak tingik dia perform..heheh...dia & amylea yg aku suka selain si simon..dgn deep male voicenya itu sungguh buat aku melting...aiseh!

CikSengal said...

hihihi.. sampai melting tu cik min kita.. ada tak macam gaya sabariah dengar lagu kasim selamat kat radio tu? hihihi..