Sunday, January 4, 2009

Kisah Hari Ahad..

I'm BAAACCKK!! Sekejap je dah hari Ahad kan? Sekejap je dah hari ke 4 dalam tahun 2009 ni. Macam baru je semalam aku pergi join countdown. Besok hari Isnin dah. Dah start mengajar dah aku ni. Kelas pagi-pagi buta pulak tu. Kat DKP pulak tu. Malasnya..

Oh ya. Aku dah jumpa dah buku Deborah Johnson tu. Ada la seorang pakcik bertuah tu mengaku dia pinjam. Hehehe.. Seriously aku tak ingat. Dah macam orang gila aku mencari, rupa-rupanya ada dengan dia. Tapi apa pun terima kasih lah banyak-banyak ye boss. You kinda saved my life! Hahaha..

Aku tiba-tiba rindu nak balik JB. Huwaaaa.. Semalam bergayut dengan mak, Ika Kembong dok menyemak kat tepi. Arghh!! Dah lama aku tak membuli dia. My Jebon. Dah tingkatan dua dah minah tu. Tapi aku masih treat dia macam budak tadika. Mana tak naik lemak! Kalau ikutkan bulan 4 nanti baru aku balik. Lambat lagi. Kenduri Nora bulan 3 ni entah aku dapat balik ke tidak. Air Asia ni bila laa nak wat promo lagi. Mahal betul lah tiket kau orang. Nak naik MAS, tercekik pulak aku nanti.

Apa lah aku melalut ni. Nak keluar lah kejap lagi. Meroyan. Teringin nak makan soto. Ni si Emmy lah. Mintak resipi soto dari aku. Terus aku pun terliur sekali. Soto sini tak sama dengan Soto Johor. Terpaksalah aku buat sendiri. Warghh.. Dah terbayang-bayang dah. Chiow lah dulu. Pergi cari bahan buat Soto. Yeaahhhh!!

0 comments :