Saturday, May 25, 2013

He Jia Fo Seafood Restaurant, Kota Kinabalu

Pada suatu hari, Cik Dila membawa saya yang sengal ini pergi makan kat sebuah Chinese Restaurant ni. Pemiliknya seorang Cina Muslim dari China gitu. Teruja lah saya kan sebab saya tak pernah masuk mana-mana Chinese Restaurant pun. Ni first time lah kiranya saya nak mentry lah kan.

He Jia Fo

Macam-macam menu yang ada kat sini. Tapi yang specialnya ialah Ramen gitu. Handmade noodle, buat on the spot. Ko mampu? Dapat order, time tu jugak lah dia buat mi tu. Memang fresh. Tak caya, boleh tengok dengan mata sendiri dia tarik mi tu.


Aksi menarik mi..


Antara menu yang ada..

Kaunter pembayaran..

Aku order Blackpepper Beef Ramen. Sedap weh! Mi dia kenyal. Mantop!

Nyamnyamnyam..

Siapa nak merasa mi yang sedap ni boleh lah singgah ke He Jia Fo Seafood Restaurant yang letaknya kat Sunny Garden, Jalan Tuaran. 

0 comments :