Monday, December 29, 2008

Rock On Bebeh!

22/5/2008
Cerita Infosys Hari ke-6
50 Days to go..

Only today kami dapat Intern ID as well as PC yang diamanahkan. Apa malangnya nasibku duduk di barisan paling belakang sekali. Mataku dah la potek! Rabun tahap gaban. Apa lah yang boleh aku nampak jauh dari belakang ni. Berkerut-kerutlah muka aku nanti mencari titik fokus yang sesuai untuk mataku ini bila melihat slides dalam kelas.

Tempat duduk ni sebenarnya disusun mengikut nama. Tapi nama aku bukannya bermula dengan huruf U, V, W, X, Y, Z. Why?? Owhh.. Faculty members duduk senyap-senyap kat belakang ye. Hokkayy.. Fahamlah aku. Budak-budak duduk depan. Yang dah tua duduk belakang termasuklaa aku yang masih ribena ni. Hehehe.. Well, I get to know my neighbours. Neighbours yang sama dekat hostel. Yang ladies lah. Yang guys, adalah dalam 5 orang. So, dua baris belakang ni dihuni oleh academicians yang sengal macam aku jugak. I like!!

Awal-awal rasa macam tak best duduk belakang ni. Muka instructor pun aku nampak blurry. Tapi bila difikir-fikir, bagus jugak. I can seeeeeeeeee many things. Email cintan yang dikarang oleh mereka-mereka di depan ini misalnya.... Kekeke.. AMPUN!!

2 comments :

Ayuniez said...

hahaha.kak yatt skodeng org dpn nyer emel...

CikSengal said...

tak sengaja terskodeng.. kekeke.. tapi pandai gak diorang.. minimize kan windows tu sekecik mungkin.. tak bagi orang nampak le tu.. hehe..